Samsung C6625 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung C6625 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

bitch1986 08-11-2010
Geschreven voor: Samsung C6625 zwart

Ik heb hier in het begin net nadat ik deze telefoon had ook een reactie geplaatst. Vond het op dat moment echt een super telefoon. Helaas ben ik inmiddels heel erg veranderd van mening. 9 van de 10 keer laad het internet niet goed. Ook als je de msn functie gebruikt heb je vaak geen bereik en kun je dus nog niet aanmelden. De software die erop staat voor tekstverwerking heb ik tot op heden ook nog steeds niet aan de praat gekregen. Al met al dus gewoon een toestel dat er mooi uitziet maar waar je geen donder mee kan. Bellen en smsen dat lukt nog maar meer moet je er niet van verwachten.

ervdg 14-03-2010
Geschreven voor: Samsung C6625 zwart

ik heb deze mobiel nu een teidje en vind hem handig werken. als je geen abbonoment hebt is het heel onhandig met dingen van internet want dat kost veel geld. camera maakt hele mooie foto's en je kan ze ook op de mobiel bewerken. dus een handige mobiel met veel toepassingen.

itsme1986 07-12-2009
Geschreven voor: Samsung C6625 zwart

Ik heb deze telefoon nu een week in bezit. Wow wat een topding. Ik ben echt super tevreden over het uiterlijk. Ook het qwerty toetsenbord geweldig. Ik wil nu al niet meer zonder. De foto's net als voorheen beschreven zijn ondanks de 2.0 megapixels alsnog prima. Ze vallen mij in geen zins tegen. Vooral het overal en altijd bij het internet en e-mail kunnen helemaal goed. Overall helemaal toppie!

japie23 08-07-2009
Geschreven voor: Samsung C6625 zwart

Wat een top apparaat!!! super licht, maar wel met een volledig toestenbord.
Ideaal dat er niet zo ontzettend veel opties op zitten...die gebruik ik namelijk toch niet.

Ik heb hem in het wit-blauw...en dat trekt veel aandacht :-)

Prima camera ondanks de beperkte 2 megapixels.
Verder is het naast SMS ook ideaal om mee te mailen/ MSN-en, dat gaat lekker snel met zo'n toestenbord en dat voor deze prijs.

tferon 07-07-2009
Geschreven voor: Samsung C6625 zwart

Sinds 2 weken dit toestel in bezit.

Erg tevreden over dit apparaat. Blijft redelijk lang standby, goed toetsenbord, en ..... altijd online op MSN :-).

Ik wil nooit meer een toestel zonder QWERTY toetsenbord, dit is echt super.

Camera van 2.0 megapixel leek erg weinig, maar komen verdomd goede foto's uit.

Enige nadeel is die afwijkende lader van Samsung, weer een nieuwe autolader kopen :(

Kortom, goed toestel, goede gebruikersmenu, en ideaal voor MSN gebruik (maar ook bellen en SMS). Ik wil niet meer zonder.